مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: ریزش دیوار سست در هادیشهر در شهرستان جلفا سه دانش‌آموز را مصدوم کرد.

ریزش دیوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد صبوری اظهار کرد: حوالی ظهر دیروز سه نفر از دانش‌آموزان که قصد عزیمت به منزل را داشتند بر اثر تند باد شدید و ریزش دیوار سست مصدوم شدند.

وی افزود: حوالی ظهر در نزدیکی ورودی شهرک گل‌ها در جنوب هادیشهر، ۳ دانش‌آموز دبستان نور شهرک گل‌ها پایه ششم در حال عزیمت به منزل بودند اما براثر تندباد و ریزش دیوار مصدوم و فورا توسط شهروندان و اورژانس به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر منتقل شدند.

صبوری گفت: خوشبختانه دانش‌آموزان خراش سطحی داشته و آسیب جدی ندیده‌اند و تحویل خانواده‌هایشان شدند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا از دقایق نخست این حادثه پیگیر موضوع بوده و از طریق تلفن جویای احوال دانش‌آموزان بودند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی  تصریح کرد: حادثه در خارج از مدرسه و در مسیر رویداد بازگشت به منزل اتفاق افتاده است.

ریزش دیوار بر روی ۳ دانش آموز بر اثر وزش باد را در ویدیوی زیر ببینید:

کد خبر 669488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهری یزدانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    10 1
    اینم از بازگشایی مدارس یا با تخته پاکن سر بچه رو میشکنن اینم از دیوار رو سر بچه ها خراب میشه پیک هفتم هم دیگه بماند چه استقبال باشکوهی از بچه ها
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    6 2
    این ازوضع کلاس ومدرسه بچه هامون که آینده سازکشورهستن
  • جهان IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    6 2
    چه دیواری که به باد بند بوده یعنی خاککککک
  • رضا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    6 0
    دیوار سست بر اثر باد ریخت..چقدر کشور ما بدبخت شده که دیوار مدرسه اش از کاه گل ساخته شده.‌وای خدای من به کجا داریم میریم.‌در ژاپن مترو به خاطر یک دانش آموز چندین ایستگاه رو باید خالی طی کنه تا دانش آموز را به مقصد برسونه و فردا دوباره باید همین مسیر دا طی کنه .‌بعد ما در ایران
  • عباس NO ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    4 0
    این همه نیرو بیکار .این همه مهندس ساختمان بیکار .این همه خاک مصالحه و سیمان . بیش از ۹۰ درصد مدارس فرسوده و قدیمی هستن . من جای دولت بودم ۱- دستور تخریب تمام مدارس و از نو باز سازی میکردم .این کار باس میشود کار گر بیکار هم نداشته باشیم .